Pagina's

woensdag 4 april 2018

Layout - You are my world

Hoi allemaal,

Vandaag deel ik een layout met jullie. Ik had zin om te scrappen, dus heb al het andere eens aan de kant geschoven en ben lekker voor mezelf bezig geweest.

 Voor deze layout heb ik een foto van mijn dochters gebruikt. De foto is gemaakt door mijn moeder. Ze waren samen aan het spelen, en mijn moeder maakte de foto terwijl ze toevallig allebei haar kant op keken. Ik ben zo verliefd op deze foto!
De spetters op de achtergrond zijn gemaakt met Psst! in turquoise kleur, verdunde Distress Ink Vintage Photo refill en verdunde gesso.


 Het papier dat ik heb gebruikt is een vel van Maja Design, Denim and Friends collectie. Ik heb het papier bij Kimya gekocht, samen met een lintenset en een embellishment set. Dus alle decoratie met uitzondering van de bloemen, komt bij Kimya vandaan.
De titel heb ik gesneden met mijn Silhouette Cameo.


 De bloemen die ik heb gebruikt, zijn van Wild Orchid Crafts. De blaadjes heb ik uit kraft papier geponst met een pons van Martha Stewart.


 Achter de bloementoeven zit kaasdoek. Ik heb dit gekleurd met Distress Ink Vintage Photo en water, om hem te laten matchen met het papier.


Ik heb om mijn layout af te werken, parels gemaakt met Nuvo Crystal drops in de kleuren Simply White, Dark Walnut en Caribbean Ocean.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: