Pagina's

donderdag 8 maart 2018

Anreda DT - Industrial 2.0 Mini Album

Hoi allemaal,

Enige tijd terug kreeg ik mijn designteam pakket van Anreda. Daar zaten me toch weer mooie spullen in! Onder andere het papierblok Industrial 2.0 van Studio Light, en een bijpassende stans. Het is een prachtige stoere lijn, maar als mama van 2 meisjes-meisjes vond ik het toch wel erg lastig.
Ik besloot de jeugdfoto's van mijn man erbij te pakken, en daarmee een album te maken.

Ik ga jullie hier de voorkant van het album laten zien, met wat close-up foto's en daaronder een filmpje van het bladeren door mijn boekje. Op die manier kunnen jullie de inhoud van het boekje beter zien. Tot slot zal ik de links naar de gebruikte producten van Anreda plaatsen.






Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Bedankt voor het kijken, en tot snel!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: