Pagina's

woensdag 12 juli 2017

Anreda DT - Maak mooie momenten bijzonder

Hoi allemaal!

Hier ben ik weer met een mooi project voor Anreda! Mijn laatste DT pakket zat keurig verpakt in een mooi papieren tasje, en ik dacht, laat ik die eens gaan pimpen! Ook zaten er mooie vellen papier, een sheet met vellum teksten en een vel met plaatjes in, allemaal van Studio Light. Ook die heb ik dus gebruikt.

 Dit is 'm dan, het gepimpte tasje. Ik heb Summer Feelings papier van Studio Light gebruikt, nummer 239, en nummer 237. Tussen de 2 lagen heb ik een stukje kant uit mijn eigen voorraad gebruikt.


 Ik heb eerst witte gesso verdund met wat water, en daarmee spetters op mijn papier gemaakt. Daarna heb ik spetters gemaakt met Psst Turquoise spray. Deze past er perfect bij qua kleur.
Daarna heb ik met het chicken wire stencil van Dutch Doobadoo en Dutch Doobadoo witte structuurpasta de achtergrond bewerkt.


 Uit stansvel 566 heb ik 2 plaatjes gedrukt, en deze gemat op diverse stukjes design papier van de vellen 237 en 239. Ook heb ik het schutvel dat bij de vellum teksten zit gebruikt, dit paste er ook zo mooi bij.


 Ik weet nog niet voor wat voor gelegenheid ik dit tasje ga weggeven, dus ik heb er een algemene tekst op gedaan. Deze tekst komt uit Summer Feelings Vellum 06, en vind ik een hele mooie tekst.


 Toen ik klaar was met kliederen en schikken hoe ik het wilde, ben ik bloemen gaan toevoegen. Ik heb verschillende bloemen gebruikt. Sommigen komen uit mijn eigen voorraad.


 Ik heb ook diverse schelpjes gebruikt, deze komen bij Action vandaan.


Ik heb om alles af te werken nog wat rhinestones is turquoise bijgeplakt, deze kleur paste weer heel goed bij het papier. Deze komen uit mijn eigen voorraad.


Ik heb de vellum tekst niet plat op het tasje geplakt. Vellum verwerkt soms wat lastig doordat je alles erdoor heen ziet. Daarom heb ik op strategische plekken wat lijm gedaan, en m laten rusten op een bloem en een schelp.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: