Pagina's

maandag 22 mei 2017

Lay-out - Genieten

Hoi allemaal,

Vandaag heb ik weer een nieuwe lay-out om te delen met jullie.
De inspiratie voor deze lay-out heb ik van Gabrielle Pollacco, ik was op slag verliefd toen ik haar lay out zag. Ik wist ook meteen dat ik deze foto wilde gebruiken, welk papier enzovoort! In mijn hoofd was de lay-out al klaar voordat ik begon hihi.

Het papier dat ik heb gebruikt, is van Prima Marketing. Ik heb eerst een laag clear gesso erop gesmeerd en dit laten drogen. Daarna heb ik de randjes beïnkt met chalk inkt en de randen opgeruwd met de distress tool van Tim Holtz.
Toen heb ik met Psst Spray Turquoise mijn achtergrond kleur gegeven. Dit droogt vrij snel, maar terwijl het nog iets nat was, heb ik met het bubbel mask van Dutch Doobadoo en structuurpasta mijn achtergrond verder bewerkt. Hierdoor neemt je structuurpasta licht de kleur van de spray aan, en dat vond ik een erg leuk effect.


De bloemen die ik heb gebruikt zijn ook van Prima Marketing. De zeester heb ik bij Kimya gekocht, en de schelpjes zijn van de Action.
Tussen de bloemen zitten stukjes kaasdoek, en een strik met jute touw.


Tussen de lagen dessinpapier heb ik 2 kleine labels gedaan, met wat kant en touw.


Rechts boven in heb ik een stuk visnet geplakt, met daarop nog wat kaasdoek. Verder zitten er nog wat bloemen van Prima Marketing op en wat schelpjes van de Action. Het flesje heb ik gevuld met zand van het strandje waar deze foto is gemaakt.


Rechts onderin heb ik een stuk dessinpapier weggescheurd en een stukje ribbelkarton achter geplakt. Daar zit een heeeeeeel klein beetje witte gesso op, zodat het netjes bij elkaar past.
De tekst komt uit een chipboard set van Marianne Design, en het kant is van Kimya.

Dit was het voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vinden!

Liefs, Sandra

1 opmerking:

Krista zei

Wat ontzettend gaaf geworden deze layout!!!
echt prachtig!!!

Liefs,
Krista