Pagina's

woensdag 12 april 2017

Happy Wedding Day

Hoi allemaal,

Vanmiddag is een van mijn beste vriendinnen in het huwelijksbootje gestapt. Daarom heb ik voor haar en haar man een kaart gemaakt voor bij het cadeau.

 Voor de basis heb ik een mal van Dutch Doobadoo gebruikt. Deze heb ik eerst op grijs cardstock overgetrokken. Daarna op wit cardstock, en toen op roze dessinpapier van Prima Marketing. Dit zijn precies de kleuren van de bruiloft, dus ik vond het leuk om deze ook voor mijn kaart te gebruiken.
De randjes van elk papiertje zijn beïnkt met Distress Ink Black Soot.


 Het plaatje dat ik heb gebruikt is van Syta van Gelderen. DIt heb ik op hetzelfde witte en grijze cardstock gemat. Achter het plaatje zit een doily die bij Kimya vandaan komt.
De bloemetjes zijn van Wild Orchid Crafts.
De tekst komt uit een set van AmyR en is met Versafine Onyx Black ink gestempeld.


Verder heb ik roze kant en wit ruches lint gebruikt. Daarboven op zit een zwarte parel trim.
Tussen de papierlagen zit een lasercut doily van Xenos.

Dit was het voor vandaag, hopelijk vinden jullie het mooi.

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: