Pagina's

vrijdag 27 januari 2017

CreaMiep - Het is kerst!

Hoi allemaal!

Vandaag deel ik een kaartje dat ik heb gemaakt voor CreaMiep, en misschien denken jullie wel dat ik een beetje in de war ben.
Gaat ze nou echt een kerstkaart laten zien? Heeft ze ze allemaal wel op een rijtje?

Of ik ze nog allemaal op een rijtje heb, laat ik in het midden, maar ik ga jullie echt een kerstkaart laten zien. Ik heb m'n spullen voor de kerstkaarten namelijk gewoon nog op m'n bureau liggen, dus kan ik er mee verder als ik zin heb.

 Voor de vorm van de kaart heb ik de Dutch Doobadoo Pop-up Oval gebruikt. Het designpapier komt uit mijn eigen voorraad en is van Maja Design.


 De bloemen zijn ook uit mijn eigen voorraad. Wist je dat je die het beste kan vast zetten met Tacky Glue? Die komen nooit meer los dan!


 De tekst is uit de najaarsset van CreaMiep, en gestempeld met Memento Tuxedo Black inkt. Deze inkt is na 1x stempelen niet zo zwart, maar als je net als ik een MISTI gebruikt, kan je een tweede keer exact op dezelfde plek stempelen en daarmee dus een veel donkerdere afdruk krijgen. Dat is dus wat ik hier heb gedaan. 


Zoals je kan zien heb ik alle randjes nog beïnkt met Distress Ink Walnut Stain.

Dit was het weer voor vandaag, ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren!

Liefs, Sandra

Geen opmerkingen: